Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ.

Η χαμένη κερδοφορία και βιωσιμότητα του κλάδου είναι αναμφισβήτητα το πρόβλημα του κλάδου. Αν η επαναφορά της κερδοφορίας του κλάδου εκφράζεται μόνο μέσα από την θεσμοθέτηση, θα μου επιτρέψεις για πολλοστή φορά να δηλώσω πως αυτό είναι ευχής έργο. Ωστόσο θα πρέπει να γνωρίζεις την δυνατότητα του εφικτού και όχι το τι θέλω. Εγώ προσωπικά, έχοντας το θάρρος της γνώμης μου και τοποθετούμε δημόσια και επώνυμα δηλώνοντας κατηγορηματικά πως όχι δεν θέλω ή δεν μου αρέσει η θεσμοθέτηση του κέρδους μας, αλλά είναι ανέφικτο και δεν μου αρέσει να παίζω με την νοημοσύνη των συναδέλφων και να λαϊκίζω!!!

Με δεδομένο πως το Υπουργείο δήλωσε κατηγορηματικά πως απαραίτητη προϋπόθεση για μείωση του αναλογικού είναι η ταυτόχρονη ανατίμηση των σημάτων κατά 0,20€, δηλαδή τα 3,80€ θα πάνε 4,00€, αν πιστεύεις πως από τα 0,25€ που κερδίζαμε θα κερδίζουμε 0,33€ με την πολυπόθητη θεσμοθέτηση του 8,2%, τότε απέχεις έτη φωτός από την πραγματικότητα και το δηλώνω κατηγορηματικά πως ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!.

Όσο για τα ποια Σωματεία παραβρέθηκαν και το τι αντιπροσωπευτικότητα έχετε, παρά των όσων σκόπιμα λέτε, το γνωρίζω πολύ καλά όπως και εσείς.

Αν δεν στα είπανε καλά, η συνάντηση των κατά τα’ άλλα σοφών στη Λάρισα, αρχικώς είχε προγραμματιστεί για την Τετάρτη 13-10-2010. Άλλαξαν την ημερομηνία με το που στείλαμε την επιστολή για κάλεσμα των Σωματείων για να προλάβετε!!!

Η Αθήνα ουδέ ποτέ καλέστηκε και σας προκαλώ να το αποδείξετε. Εκτός αν κάλεσμα θεωρείς και θεωρείτε τα γραφόμενα στο Face book.

Το αν είμαι υπάλληλος ή όχι, έχω μάθει στη ζωή μου πως καμία δουλειά δεν είναι ντροπή και πολύ περισσότερο όταν κάποιοι που όψιμα βγαίνουν και το παίζουν “αγωνιστές”, φρόντισαν προηγουμένως να προβούν σε εξώσεις συναδέλφων και να έχουν περισσότερα του ενός περίπτερα. Άλλωστε είτε είμαι υπάλληλος είτε όχι μικρέ καπιταλιστή, έχω το θάρρος της γνώμης μου και δεν δέχομαι από κανέναν να μου υποδείξει τι θα πω και πως θα το πω, πράγμα που εσύ κάνεις, όταν ουδέ ποτέ ασχολήθηκες με τα κοινά του κλάδου, ουδέ ποτέ ήσουν και είσαι μέλος Σωματείου και ξαφνικά σε πήρε ο πόνος για την κατάντια του κλάδου και σηκώνεις μπαϊράκι καθ’ υπόδειξη!!!

Οι προτάσεις που έχουμε καταθέσει στο Υπουργείο είναι στους πάντες γνωστές όταν αυτές έχουν δημοσιοποιηθεί και ήταν, είναι και θα είναι προτάσεις που εμείς επεξεργαστήκαμε χωρίς την βοήθεια κανενός. Ούτε ποτέ κάναμε λόγω για 5% ως ποσοστό που ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΛΟΓΩ!!!

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ!!! Σε διαφορετική περίπτωση είσαι ένας κοινός συκοφάντης.

Και για να τελειώνω γιατί πολύ ασχολήθηκα μαζί σου, πανάσχετε, σε μικρό διάστημα στην Ένωση Αθηνών όπως γνωρίζεις θα πραγματοποιηθούν αρχαιρεσίες και θα έχεις όλο το δικαίωμα να διεκδικήσεις αξιώματα όπως πρέπει και όχι να ποντάρεις στη λασπολογία την διάσπαση και παίζοντας με τον καημό των συναδέλφων.

Και επειδή όλα έχουν τα όριά τους, σε προκαλώ εσένα και οποιονδήποτε άλλο έχει στοιχεία τα οποία είναι επιλήψιμα εις βάρος του κλάδου, να βγείτε και να τα δημοσιοποιήσετε ΤΩΡΑ!!!

Η ΚΑΤΙΝΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΤΕ ΣΕ ΥΒΡΕΙΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟ-ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΣΤΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece