Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Δικαίωση για την ελεύθερη διαμόρφωση κέρδους στις κάρτες τηλεφωνίας

Μετά την καταγγελία μου προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων, για την τελευταία αισθητή μείωση των ποσοστών μας κέρδους από την πώληση καρτών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, έχουμε τα εξής:
·        Έχουμε τις έγγραφες απαντήσεις των εταιρειών από τις οποίες προκύπτουν ουσιώδη στοιχεία.
·        Ορθά απαντούν πως οι εν’ λόγω εταιρείες δεν έχουν απευθείας εμπορική σχέση με τα σημεία λιανικής, αλλά με χονδρεμπόρους.
·        Πρώτα απ’ όλα προκύπτει ότι οι κάρτες (υλικές & άυλες) δεν είναι διατιμημένα προϊόντα, όπως ορθά έχω αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο μου. Κατά συνέπεια έχουμε το δικαίωμα να τιμολογούμε – πουλάμε ελεύθερα διαμορφώνοντας εμείς την κερδοφορία μας. Αυτό προκύπτει και από την απάντηση της εταιρείας WIND που παρακάτω σας παρουσιάζω.

·        Ως προς την ελεύθερη τιμή πώλησης των καρτών, φορολογικώς είμαστε νομιμότατοι, όπως έχω αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο παρουσιάζοντας και τις ανάλογες ΠΟΛ. Μπορείτε πατώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο να διαβάσετε όλο το άρθρο: http://peripterades.blogspot.gr/2013_10_01_archive.html

                                                     Απάντηση της WIND



                                                                     Απάντηση COSMOTE






Όπως προκύπτει από τα παραπάνω, αναμένεται και απάντηση από την VODAFONE και ΕΕΤΤ προς το Υπουργείο Ανάπτυξης. Ωστόσο, εμείς και εγώ προσωπικά τις απαντήσεις που ήθελα τις πήρα.
Αναμένεται η δικιά μας βούληση για την ελεύθερη διαμόρφωση του κέρδους μας.
ή
Πως θα σας φαίνονταν η ιδέα εμείς 100, 200, 300 σημεία λιανικής να παρακάμψουμε τους χονδρεμπόρους, οι οποίοι στην παρούσα φάση έχουν πολλαπλάσιο ποσοστό κέρδους από το δικό μας  και να πάρουμε απ’ ευθείας από τις εταιρείες? 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece