Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΠΙΘΕΣΗ-ΚΡΗΤΙΚΗ ΚΑΝΩ

Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία αντιπαραθέσεων. Άλλωστε το έργο που παρήγαγα κατά την 10ετή μου δράση σαν πρόεδρος, είναι μεγάλο, αξιόλογο και πραγματικό.

Μιλάς για επταετία; Δεν πειράζει, την αλήθεια την ξέρεις πολύ καλά!

Άλλωστε η δημόσια συγνώμη του κ. Πλακόπουλου πρόσφατα στην συνέλευση, προς το πρόσωπό μου τα λέει όλα.

Τονίζω, δεν έχω προσωπική αντιπαράθεση με κανέναν, απλά εκφράζω τις σκέψεις και εκτιμήσεις μου, απ' εξαρτημένος από εμπορικά ή κομματικά συμφέροντα.

Πολλές φορές η αλήθεια είναι πικρή, αλλά θα πρέπει να λέγεται.

Επίσης θα πρέπει να μάθουμε να παραδεχόμαστε τα λάθη μας, γιατί μέσα από αυτά διορθωνόμαστε.

Το θέμα επιβίωσης του περιπτέρου είναι περίπλοκο και μεγάλο. Δεν είναι μόνο τα καπνικά.

Είναι:

· Φυσικά το καπνικό ζήτημα όταν ξεπερνάει το 60-70% του τζίρου των περιπτέρων.

· Τα εξευτελιστικά ποσοστά κέρδους στον Ημερήσιο & Μηνιαίο Τύπο, και ιδιαίτερα στην περιφέρεια.

· Τα επίσης εξευτελιστικά ποσοστά κέρδους των καρτών σταθερής & κινητής τηλεφωνίας.

· Η μη ενέργειες προς κοινές αγορές, για καλύτερες και ανταγωνιστικές τιμές ώστε να συγκρατήσουμε τους πελάτες μας και ιδιαίτερα σήμερα στις μέρες της οικονομικής κρίσης.

· Την μείωση των είδη πολύ υψηλών ενοικίων, που παρά την όποια κρίση οι περισσότεροι δικαιούχοι ζητάν συνεχώς αυξήσεις. Κ.λ.π.

Αν δεν γίνει ένα συνολικό πλάνο για όλα αυτά, ιδιαίτερα στις δύσκολες μέρες που θα ακολουθήσουν και που θα είναι πρωτόγνωρες, ένα είναι σίγουρο, τουλάχιστον το 30% των περιπτέρων για να μην πω παραπάνω, πάνε για κλείσιμο.

Δεν είναι προσωπικές επιθέσεις, είναι κραυγές αγωνίας.

Επιμένω, ας μας πει δημόσια ο κ. Πλακόπουλος αν οι πρατηριούχοι έχασαν έστω και ένα λεπτό απ΄ όλες τις μειώσεις που εμείς δεχτήκαμε.

Αν όχι γιατί τους αφήνει στο απυρόβλητο;

Είναι ψέμα πως οι εταιρείες πριμοδοτούσαν τα φθηνά τσιγάρα χωρίς να κερδίζουν ούτε ένα λεπτό;

Υπάρχει ολοκληρωμένη πρόταση στο θέμα των καπνικών;

Συγνώμη αν στεναχωρώ μερικούς με την κριτική μου, αλλά αυτή είναι η αλήθεια, και ο κ. Πλακόπουλος το γνωρίζει πολύ καλά αυτό. Όπως επίσης γνωρίζει πολύ καλά, πως η κριτική μου δεν είναι εκ’ του καναπέως, όταν για τον αγώνα που εγώ έχω δώσει και που δίνω, έχασα και το περίπτερό μου ως μοναδικό βιοποριστικό μου έσοδο και η Ένωση “σκίστηκε” για το θέμα μου.

Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθώ να μην συμβιβάζομαι με τα διάφορα συμφέροντα και να έχω την ελευθέρια και το θάρρος της γνώμης μου.

Έτσι δεν είναι Γιάννη.

Έστω και μετά απ’ όλα αυτά περιμένω να ακούσω έστω και μια αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece