Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Η απάντηση του Υπουργού Οικονομικών στο καπνικό

Τον Απρίλιο σε αυτή τη σελίδα, δημοσίευσα το άρθρο “ΑΠΕΡΓΙΑ - ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ”, κάνοντας κριτική και καταθέτοντας τις παρατηρήσεις και εκτιμήσεις μου για την πραγματοποιηθείσα απεργία.

Παρά τις όποιες επιθέσεις δέχθηκα για τα καυτά μου σχόλια, η επιβεβαίωση των όποιων και όσων σχολιασμών μου, έρχεται με την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών σε σχετική ερώτηση Βουλευτών, κατόπιν σχετικού αιτήματος Σωματείου της Κρήτης, όταν στο ίδιο πνεύμα ήταν και τα αιτήματα της πραγματοποιηθείσας πανελλαδικής απεργίας.

Δηλαδή, απαντάει το Υπουργείο Οικονομικών σε όλες τις ηγεσίες των Συνδικαλιστικών Οργανώσεων, που σύσσωμα διεκδίκησαν την θεσμοθέτηση σταθερού ποσοστού κέρδους αλλά και την μείωση της φορολογίας, πως είναι εκτός πραγματικότητας.

8 σχόλια:

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΘΥΜΙΟΣ είπε...

ΤΟ ΚΑΠΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΜΑ ΟΠΩΣ ΟΛΛΑ ΤΑΛΑ,ΟΣΤΕΤΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΩΡΙΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΙΣΕΙΣ ΒΑΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ+ΕΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ 10%.ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΕΝΕΤΕ.ΚΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΝΘΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΓΙΑ ΣΚΕΥΤΙΤΕΤΩ/
ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΘΥΜΙΟΣ

Γιώργης Πυροβολάκης είπε...

ΒΑΓΓΕΛΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Η ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ!!
ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΠΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΒΑΣΗ ΔΙΑΤΙΜΗΣΗΣ (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ)
ΤΟ ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΟΥ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ!
Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΡΩΜΙΣΟΥΜΕ...

NIKOS είπε...

Συνάδελφε η φορολογική ταινία που φέρουν τα πακέτα τσιγάρων, είναι τραπεζογραμμάτιο, με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης, τα τσιγάρα είναι διατιμημένα, δηλαδή υποχρεωτικής τιμής πώλησης η αναγραφόμενη τιμή.

Γιώργης Πυροβολάκης είπε...

δεν ειπα κατι διαφορετικό αγαπητε συναδελφε!

christosa είπε...

Αξιότιμε κύριε

...βάση του αυτοπροσδιορισμού σας αλλά και της προγενέστερης θεσμικής ιδιότητας κάθε παρέμβαση θεωρείται " εκ των ουκ άνευ"

...παρατηρήσεις:

1.Η φορολογική ταινία είναι ΕΝΣΗΜΟ
και όχι τραπεζογραμμάτιο
Το Ένσημο έχει μία μόνο μεταβλητή σχέση.
Το τραπεζογραμμάτιο πολλαπλές
2.Τα καπνικά είναι και αυτά αγαθά και βάση νόμων,κοινοτικών οδηγιών κλπ.και είναι ελεύθερα τιμολόγησης!
Ως εκ τούτου δεν είναι διατιμημένα

Θεωρήστε την παρέμβαση μου επικουρική του διαλόγου σας!!

NIKOS είπε...

Αγαπητέ christosa,
Επαναλαμβάνω πως η κριτική προς των αναρτήσεων αυτού του blog, και ιδιαίτερα επί των σχολιασμών και εκτιμήσεων μου, είναι καλοδεχούμενη.
Θα πρέπει να σας επισημάνω, πως έχω το θάρρος της γνώμης μου την οποία καταθέτω αφενός ΔΗΜΟΣΙΑ και αφετέρου ΕΠΩΝΥΜΑ, χωρίς να κρύβομαι πίσω από την ΑΝΩΝΥΜΙΑ εκ’ του ασφαλούς.
Ωστόσο, θα πρέπει να σας ενθυμίσω ή να σας γνωστοποιήσω αν δεν το γνωρίζεται, πως κριτική σημαίνει κρίνω με συγκεκριμένα κριτήρια, καταθέτοντας τεκμηριωμένη κρίση που εκφέρεται ως αξιολόγηση, εκθέτω αναλυτικά και με επιχειρήματα την άποψη την οποία έχω σχηματίσει επί του κρινόμενου, αποφαίνομαι ως ειδικός, εκφέροντας επίσημη και τεκμηριωμένη άποψη για ένα θέμα του οποίου η παρέμβαση θεωρείται καθοριστική στην εξέλιξη μιας κατάστασης ή στην έκβαση ενός γεγονότος, ή στην διαμόρφωση ορθής άποψης.
Το να γίνεται προσπάθεια πρόκλησης εντύπωσης χωρίς εντυπωσιασμό, δεν νομίζω ότι έχει να προσφέρει στο σύνολο, παρά μόνο στην επίδειξη ανούσιων ψευτο-εντυπώσεων για αυτοϊκανοποίηση!!!

Γιώργης Πυροβολάκης είπε...

πες τα Νικο γιατι κάποιοι νομιζουν πως επειδή ειμαστε μετρημενοι και προσεχουμε ειμαστε και αδαεις ή ματαιόδοξοι! αμα θέλαμε να φαινόμαστε και μονο θα αρχίζαμε και μεις τις θεωρίες και τα περι θεωρητικής "συνομωσίας"

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑ.
ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΑΚΤΙΚΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΗΘΕΛΕ ΜΑΓΑΛΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ!!! ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΚΟΓΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece