Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών και στα σούπερ μάρκετ;

Με στόχο την πώλησή τους σε δεσμίδες από σούπερ μάρκετ, ο ΟΑΣΑ απέκτησε τη δυνατότητα χρήσης barcodes στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
 


Συγκεκριμένα, η διοίκηση του Οργανισμού προχώρησε στην εγγραφή του ως μέλους της εταιρείας GS1 Ελλάς ΑΕ, η οποία διαχειρίζεται το διεθνές σύστημα των barcodes στη χώρα μας, για την απόκτηση της δυνατότητας χρήσης barcode.

Με αυτή την κίνηση, ο ΟΑΣΑ εγκρίνει την εκτύπωση barcode στην οπίσθια όψη ικανής ποσότητας εισιτηρίων, εφόσον συναφθεί σχετική συμφωνία με αλυσίδα ή αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Ειδικότερα, προτείνεται η συσκευασία δεσμίδων δέκα εισιτηρίων με μορφή shrink για ποσότητα 1.000.000 εισιτηρίων.

Η πίσω πλευρά των εισιτηρίων θα χρησιμοποιείται από τα σούπερ μάρκετ για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού ως προς τα νέα σημεία πώλησης εισιτηρίων.

Την ίδια στιγμή, βάσει Μνημονίου, οι τιμές των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών θα πρέπει να αυξηθούν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013 κατά τουλάχιστον 25%. 

Συγκεκριμένα, το αργότερο τον επόμενο Μάρτιο θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να διαμορφώσει την τιμή του εισιτηρίων του 1,40 ευρώ (για όλα τα μέσα) σε 1,75 ευρώ τουλάχιστον και το αντίστοιχο εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ στο 1,50 ευρώ, από 1,20 ευρώ που είναι σήμερα.



πηγή: Πρώτο ΘΕΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece