Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Γιατί είναι σημαντική η ψηφοφορία;

Η ψηφοφορία που είναι σε εξέλιξη με θέμα προμήθεια από την πώληση καρτών κινητής τηλεφωνίας, διεξάγεται ΑΝΩΝΥΜΑ.
Ακόμη και εγώ που είμαι διαχειριστής της ιστοσελίδας, δεν μπορώ να γνωρίζω ποιος ψήφισε. Το μόνο που μπορώ να δω είναι πόσοι μπήκαν στην ιστοσελίδα ανά ημέρα.  
 Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε το τετραγωνάκι δίπλα από το ΝΑΙ, ΟΧΙ, ΙΣΩΣ & ΑΠΟ ΣΉΜΕΡΑ.
Αποτέλεσμα εικόνας για ψηφοφορίαΓιατί είναι σημαντική η ψηφοφορία;
Είναι σημαντική διότι όλοι έχετε την δυνατότητα να δείτε πόσοι και τι ψήφησαν, διαμορφώνοντας άποψη, δηλαδή τι θα ήθελε η πλειοψηφία για το λόγο θέμα.
Η κάθε ψηφοφορία που αφορά θέματα του κλάδου, μας αφορούν όλους, ανεξάρτητα αν γίνεται στην δικιά μου ιστοσελίδα ή σε οποιαδήποτε άλλη.
Ο λόγος που γράφω αυτές τις αράδες, είναι α) για να σας διαβεβαιώσω πως η ψηφοφορία είναι ανώνυμη και β) πως μου κάνει τρομερή εντύπωση πως μόνο την πρώτη ημέρα μπήκαν 801 άτομα στην ιστοσελίδα και διάβασαν αυτά που έχω αναρτήσει και δεν είχαν το θάρρος της γνώμης τους, όταν ελάχιστοι ψήφισαν!!!

Τόσο φοβερό πράγμα είναι η διεξαγωγή μια ψηφοφορίας, μόνο και μόνο για να καταγραφεί η άποψη της πλειοψηφίας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece