
Για
μια ακόμη φορά, βλέπουμε το “ίδιο έργο να παίζεται” εναρμονισμένης επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής, από εταιρείες “παγωτών”
εις βάρος του κέρδους του σημείου λιανικής.
Για
να υπενθυμίσω στους παλαιότερους περιπτερούχους και να μαθαίνουν οι νεότεροι,
κάποτε το εμπορικό κέρδος από την πώληση των παγωτών ήταν στο 28% - 30%, όπως ακόμη
και σήμερα στα περισσότερα ζαχαρώδη προϊόντα. Με την πάροδο των χρόνων και
φτάνοντας στο σήμερα, το εμπορικό μας κέρδος από την πώληση των “παγωτών” έχει
φτάσει σε μονοψήφιο νούμερο 4% - 5% 6% ανάλογα το είδος και τη λιανική τιμή
του.

Από
τη στιγμή που ουσιαστικά δεν υπήρξε καμιά αξιοσημείωτη αντίδραση, φέτος οι
εταιρείες “παγωτών” είπαν να κάνουν ένα βήμα παραπάνω και εναρμονισμένα να
μειώσουν ακόμη και τις έξτρα εκπτώσεις!!!
Δηλαδή
σταδιακά εκμηδένισαν το εμπορικό μας κέρδος και τώρα προσπαθούν να μειώσουν
αισθητά και γιατί όχι να το εκμηδενίσουν και αυτό.


Καιρός
πλέον είναι να υπάρξει αντίδραση τόσο σε ατομικό όσο και σε κλαδικό επίπεδο. Διαφορετικά
βλέπω να πληρώνουμε και από την τσέπη μας για να πουλάμε “παγωτά” όπως είχε
συμβεί και στο παρελθόν!!!
Οι
μπροστάρηδες δεν βλέπουν εναρμονισμένη πρακτική;
Η επιτροπή
ανταγωνισμού που παρά τις προειδοποιήσεις μας, επέτρεψε την συγχώνευση
εταιρειών και την δημιουργία μονοπωλιακών
καταστάσεων!!!
Μήπως
θα πρέπει το θέμα να πάρει διαστάσεις σε κλαδικό επίπεδο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου