Επί έξη έτη καταφέραμε να εξαιρεθούμε και είχαμε όλο το χρόνο να δημιουργήσουμε ακράδαντα διαπραγματευτικά και νομικά επιχειρήματα ώστε τύχουμε καλύτερου αποτελέσματος από το σημερινό.
Από την έκδοση της υπ’ αρ. 45231/20-04-2017 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης και Οικονομικών «Ρύθμιση υποχρέωσης αποδοχής πληρωμών με Κάρτα, σύμφωνα με το άρθρο 65 του ν. 4446/2016» (Β’ 1445), πολλοί εξ’ υμών, δώσαμε αγώνα για την εξαίρεση του κλάδου μας από την υποχρεωτική χρήση pos.
Στην ιστοσελίδα https://peripterades.blogspot.com , αν κάνετε αναζήτηση με τη λέξη pos , θα δείτε πληθώρα δημοσιεύσεων για τα pos!!!
Διαπραγματευτικά επιχειρήματα για καλύτερη κερδοφορία στα καπνικά προϊόντα για την χρήση pos ή νομικά επιχειρήματα όταν ευρωπαϊκές οδηγίες δίνουν το δικαίωμα ενσωμάτωσης του κόστος χρήσης pos στις τιμές των προϊόντων ή υπηρεσιών που εμπορευόμαστε!!! Βλέπε την εισαγωγή της Αριθμ. 119899 18 Δεκεμβρίου 2023 Αρ. Φύλλου Β 7115 νέας ΚΥΑ για την υποχρεωτική χρήση pos και από τα περίπτερα. «Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
1.1. Του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/751 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 2015 σχετικά με τις διατραπεζικές προμήθειες για πράξεις πληρωμών με κάρτες…,»
Δηλαδή, «πήγαμε για μαλλί και βγήκαμε κουρεμένοι» και ορισμένοι βγαίνουν και πανηγυρίζουν πως σωθήκαμε!!!
Πάγια τακτική σε μια “διαπραγμάτευση”, όπως και με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, είναι να θέτουν 3-4 ζητήματα και ένα ακραίο, να «υποχωρούν» δήθεν στο ακραίο δημιουργώντας την εντύπωση στους διαπραγματευτές μας την εντύπωση της επιτυχίας τους!!!
Μην μου πείτε πως δεν γνώριζαν στο Υπουργείο Οικονομικών τι τζίρους κάνουν τα περίπτερα και από που προέρχεται σε σχέση με τους άλλους «ελευθέρους» επαγγελματίες!!!
Με την «τεράστια αυτή επιτυχία του κλάδου μας» ως προς το νέο φορολογικό νομοσχέδιο καρπωθήκαμε αδιαπραγμάτευτα την υποχρεωτική χρήση pos καθώς και την τεκμαρτή φορολόγηση, όπου από την τεκμαρτή υπερ-φορολόγηση κυρίως θα πληγούν τα μικρά σε τζίρο σημεία.
Για να δείτε το αποτέλεσμα που παρήγαγε ο νέος φορολογικός χωρίς την τροποποίηση και ο οποίος θα κατάπεφτε σε μια ενδεχόμενη προσφυγή, σας παραθέτω δύο σχετικούς πίνακες:
Α) Πως φορολογούμασταν με το προηγούμενο φορολογικό καθεστώς και πιο το ετήσιο κόστος χρήσης pos.
Β) Πως θα φορολογούμασταν χωρίς την τροποποίηση της δήθεν τελευταίας στιγμής και πάντα με τις ίδιες πωλήσεις και κόστη και στους δύο πίνακες.
Είναι δυνατόν να μπορούσε να σταθεί ο νέος φορολογικός με τα αποτελέσματα που θα παρήγαγε για τον κλάδο μας, όταν θα πληρώναμε παραπάνω σε φόρο από τα κέρδη μας; Σε καμία των περιπτώσεων!!! Ίσα ίσα θα μας έδινε την δυνατότητα να τον «ρίξουμε» πολύ πιο εύκολα και στο σύνολό του και κυρίως για την υποχρεωτική χρήση pos.
Κατόπιν όλων αυτών των πραγματικών γεγονότων, δεν μου επιτρέπω να πανηγυρίζω!!!
Όλα αυτά που αναφέρω, δεν πιστεύω να τυγχάνουν αμφισβήτησης και δεν τα αναφέρω για να πικάρω κανέναν. Δεν τα χρεώνω σε κανέναν προσωπικά. Καταθέτω την προσωπική μου άποψη, ασκώντας καλοπροαίρετη κριτική ώστε ο καθένας μας να αναλογιστεί την σοβαρότητα της εκπροσώπησης ενός κλάδου.
Τα αναφέρω γιατί ακόμη έχουμε τον χρόνο να προσφύγουμε συλλογικά κατά της αντισυνταγματικότητας του νέου φορολογικού νομού πλέον καθώς και της προσφυγής κατά της νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμό 119899/ 18/12/2023 για την υποχρεωτικότητα χρήσης pos με προμήθειες και γενικά κόστος που φτάνει το 40% του μικτού μας κέρδους.
Με την προσφυγή του κλάδου μας, ως παραπάνω, θα έχουμε όλο το χρόνο ώστε όλοι μαζί να πανηγυρίσουμε ή να κλάψουμε!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου