Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Και με τη «βούλα» η ελεύθερη διαμόρφωση κέρδους στις κάρτες τηλεφωνίας

Μετά από επίμονες προσπάθειες και αρκετή αλληλογραφία, είχαμε την έγγραφη παραδοχή της εταιρείας WIND και τώρα την πλέον επίσημη απάντηση από το Υπουργείο Ανάπτυξης, πως οι κάρτες τηλεφωνίας δεν είναι διατιμημένα προϊόντα.
Σας επισυνάπτω το σχετικό απαντητικό έγγραφο του Υπουργείου Ανάπτυξης:




 Κατόπιν αυτών, είμαστε σε θέση να διαμορφώσουμε ελεύθερα το εμπορικό μας κέρδος, από την πώληση καρτών τηλεφωνίας.
Ωστόσο, από τις γενικότερες διατάξεις εμπορίου, θα πρέπει να προβούμε στα ακόλουθα για το νόμιμο της ενέργειάς μας:
·        Θα πρέπει να έχουμε αναρτημένο κατάλογο τιμών πώλησης των καρτών σε εμφανή σημείο, ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει εκ’ των προτέρων την τελική τιμή απόκτησης της κάρτας.
·         Δεν μπορεί να υπάρξει επίσημη γραμμή για το πόσο θα πουλάει ο κάθε συνάδελφος. Ο καθένας ορίζει την τιμή που θα πουλάει. Κάποιος μπορεί να θέλει επιπλέον 0,10€, άλλος 0,20€, 0,30€ κ.ο.κ. άλλος συνάδελφος μπορεί να θέλει να ορίζει ποσοστιαία ( % ) το επιπλέον της παροχής. 2%, 3%, 5% κ.ο.κ.
·        Επειδή η πώληση κάρτας δεν εμπεριέχει ΦΠΑ, το επιπλέων ποσό που θα ορίζουμε ως «καπέλο» υπόκειται σε ΦΠΑ με συντελεστή 23%.  Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να διαμορφώσουμε τις ταμειακές μηχανές με ένα έξτρα πλήκτρο, το οποίο θα αναφέρεται η επιπλέον προμήθεια μας σε συντελεστή ΦΠΑ 23%. Δηλαδή θα πατάμε π.χ. κάρτα 10€ και το έξτρα πλήκτρο με την προμήθειά μας και θα βγαίνει η απόδειξη με συνολικό ποσό πληρωμής.
π.χ.



Κατόπιν αυτών, ο καθένας είναι ελεύθερος να διαμορφώσει ελεύθερα το εμπορικό του κέρδος!!!

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Το κέντρο αποχαιρετά 300 περίπτερα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ «ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Το κέντρο αποχαιρετά 300 περίπτερα

Επιχείρηση «ελεύθερα πεζοδρόμια» βρίσκεται σε εξέλιξη στον Δήμο Αθηναίων, ο οποίος απομακρύνει από κεντρικά σημεία της πόλης τα εγκαταλελειμμένα περίπτερα.

Το ξήλωμα. 3ης Σεπτεμβρίου, πλατεία Ομονοίας, τα συνεργεία του δήμου κατεδαφίζουν ένα ακόμη περίπτερο που έχει κατεβάσει οριστικά ρολά
Το ξήλωμα. 3ης Σεπτεμβρίου, πλατεία Ομονοίας, τα συνεργεία του δήμου κατεδαφίζουν ένα ακόμη περίπτερο που έχει κατεβάσει οριστικά ρολά
Συνολικά θα κατεδαφιστούν 300, τα οποία έχουν βάλει λουκέτο είτε λόγω κρίσης είτε λόγω θανάτου του ιδιοκτήτη και για μεγάλο χρονικό διάστημα παραμένουν, σε στενά πεζοδρόμια, σε κεντρικούς δρόμους, εμποδίζοντας την κίνηση των πεζών. Ταυτόχρονα αποτελούν εστίες μόλυνσης, καθώς πολλά από αυτά έχουν μετατραπεί ακόμη και σε... τουαλέτες.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη κρίση που βιώνει ο μοναδικός στην Ευρώπη «θεσμός» του ελληνικού περιπτέρου. Από την εποχή που αποτελούσαν σημείο αναφοράς για όλη τη γειτονιά πέρασαν στη δίνη της οικονομικής κρίσης, κατεβάζοντας το ένα μετά το άλλο οριστικά ρολά.
Πριν από ενάμιση χρόνο, οπότε και η αρμοδιότητα της διαχείρισης των περιπτέρων πέρασε στους ΟΤΑ, το Δημοτικό Συμβούλιο Αθηναίων αποφάσισε την κατεδάφιση εκείνων που έχουν εγκαταλειφθεί και ταυτόχρονα έχει ξεκαθαριστεί το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς.
Το κέντρο αποχαιρετά 300 περίπτερα
Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Αθηναίων Ανδρέα Βαρελά, εντός των ορίων της πρωτεύουσας βρίσκονται 1.080 περίπτερα, εκ των οποίων τα μισά είναι κλειστά. Από αυτά έχει ξεκαθαριστεί ότι τα 300 είναι εγκαταλελειμμένα και χρήζουν άμεσης απομάκρυνσης. Μέχρι στιγμής έχουν ξηλωθεί 90 κιόσκια και έπεται η συνέχεια.
Χρονοβόρες
Η κατεδάφισή τους γίνεται με αργούς ρυθμούς, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, καθώς οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι χρονοβόρες. «Προτεραιότητα δίνεται στα σημεία εκείνα για τα οποία υπάρχουν καταγγελίες για παραβατικότητα. Πολλά έχουν μετατραπεί σε εστίες μόλυνσης, καθώς χρησιμοποιούνται ακόμη και για χρήση ναρκωτικών», αναφέρει ο Α. Βαρελάς και προσθέτει ότι πρόσφατα έγινε η απομάκρυνση περιπτέρων από τη Σταδίου, την Αχαρνών και την Πατησίων.
Το ξήλωμα. Οδός Σταδίου, άλλο ένα περίπτερο που απομάκρυνε ο δήμος
Το ξήλωμα. Οδός Σταδίου, άλλο ένα περίπτερο που απομάκρυνε ο δήμος
Σημειώνει ακόμα πως κάποια από τα περίπτερα θα αντικατασταθούν και ο δήμος θα βγάλει σε πλειστηριασμό τις άδειες. Σημειώνεται πως κατά την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, αποφασίστηκε λόγω της προεκλογικής περιόδου και για ευνόητους λόγους να «παγώσουν» μέχρι τις 30 Ιουνίου οι μεταφορές περιπτέρων σε πιο κεντρικά σημεία.
Πληθαίνουν τα λουκέτα
Τα χτυπούν η κρίση και η απελευθέρωση του καπνού
Με αλματώδεις ρυθμούς μπαίνουν τα «λουκέτα» στα περίπτερα εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και της βαριάς φορολογίας που έχει επιβληθεί στα καπνικά προϊόντα. Τη «χαριστική βολή» όμως αναμένεται να δώσει μια νέα ρύθμιση που προωθείται και η οποία, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του συνδικάτου επαγγελματιών περιπτερούχων, καπνοπωλών και ψιλικών Αττικής, Γ. Δούκας, απελευθερώνει την πώληση των καπνικών προϊόντων, η οποία σήμερα γίνεται μόνο σε περίπτερα και καπνοπωλεία.
«Η ρύθμιση αυτή είναι έγκλημα. Ηδη από τότε που καταργήθηκε το ευεργέτημα προς τους αναπήρους και οι άδειες δόθηκαν στους δήμους, οι περιπτερούχοι έχουν λυγίσει», αναφέρει ο Γ. Δούκας, προσθέτοντας ότι μέχρι πριν από λίγα χρόνια τα περίπτερα ήταν 17.500 σε όλη την Ελλάδα και σήμερα δεν ξεπερνούν τις 9.000. Στην Αττική βρίσκονται 2.000, εκ των οποίων τα μισά στην Αθήνα.
Η συντριπτική πλειονότητα των περιπτερούχων είναι ενοικιαστές κι όχι δικαιούχοι. «Ακόμα και με ενοίκιο 300 ευρώ, κέρδος δεν υπάρχει. Τα έσοδα είναι λιγοστά, ενώ λόγω της κρίσης πολλοί περιπτεράδες έχουν ανοίξει και τεφτέρια. Γνωρίζω περίπτωση περιπτερά που έχει τεφτέρι με 2.500 ευρώ. Ετσι οι περισσότεροι τα αφήνουν να ρημάζουν και στη συνέχεια να τα κατεδαφίζει ο δήμος», σημειώνει ο κ. Δούκας συμπληρώνοντας ότι, αν γινόταν ανακατανομή των περιπτέρων, δηλαδή να μεταφέρονται σε περιοχές που δεν υπάρχει κανένα άλλο, θα έδινε «ανάσα» στους περιπτεράδες.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΙΜΑΛΗ
Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Εξώδικο της JTI στο Συνδικάτω Καπν/λών

Αποστολή εξωδίκου της Japan Tobacco International προς Συνδικάτο Επαγγελματιών Περιπτερούχων Καπνοπωλών & Ψιλ. Ειδών Ν. Αττικής

Αποστολή εξωδίκου της Japan Tobacco International προς Συνδικάτο Επαγγελματιών Περιπτερούχων Καπνοπωλών & Ψιλ. Ειδών Ν. Αττικής

Το Συνδικάτο Επαγγελματιών Περιπτερούχων Καπνοπωλών & Ψιλ. Ειδών Ν. Αττικής έλαβε εξώδικη απάντηση από την αντιπροσωπεία – καπνοβιομηχανία Japan Tobacco International.

Σας γνωστοποιούμε το περιεχόμενό της ώστε ο κάθε συνάδελφος να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Επίσης σας γνωστοποιούμε για ακόμη μία φορά την Εξώδικη Γνωστοποίηση, διαμαρτυρία και πρόσκληση προς τις έξι Καπνοβιομηχανίες και προς τους δεκαπέντε αντιπροσώπους αυτών στο Ν. Αττικής που απέστειλε το Συνδικάτο στις 5/3/2014.

Φυσικά όλες οι καπνοβιομηχανίες «πανηγυρίζουν» μετά από την κατάργηση των 16 προστατευτικών διατάξεων που αφορούσαν τα περίπτερα – καπνοπωλεία.

Τέτοιες ενέργειες δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να μας «κλείσουν το στόμα» και φυσικά δεν θα σκύψουμε το κεφάλι όσον αφορά τα αιτήματα και δικαιώματά μας ως κλάδος Μικρής Λιανικής.

Την απάντηση του Συνδικάτου θα τη λάβουν σύντομα όλοι εκείνοι που στο παρασκήνιο κινούμενοι υπέσκαψαν το επάγγελμά μας αλλά και την ίδια την πατρίδα μας.

Διαβάστε και τα δύο εξώδικα και βγάλτε τα προσωπικά σας συμπεράσματα.



Περιμένουμε αντίστοιχα εξώδικα και από τις υπόλοιπες καπνοβιομηχανίες.
Πηγή: www.synpeka.gr www.spekamila.gr

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece