Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ “ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕ” ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΚΟΥ

Επειδή τα γραπτά μένουν, όπως λέει και ο κ. Δούκας, για αυτό όλο αυτό το διάστημα γράφω τις απόψεις μου εδώ σ’ αυτό το blog, και μπορεί ο καθένας να κρίνει ελεύθερα.

Τολμώ να λέω την άποψή μου ευθέως και δημόσια, κοιτώντας στα μάτια όλους εσάς, χωρίς αυτό να σημαίνει πως έχω και το αλάνθαστο. Άλλωστε όπως έχω ξαναπεί, κριτής όλων μας είναι ο χρόνος, που αργά η γρήγορα θα δικαιώσει τη μία ή την άλλη πλευρά. Ωστόσο, όταν έρχεται η δικαίωση συνήθως είναι αργά.

Ως προς το καπνικό και των γραφόμενών μου, αν διαβάσετε τα Πρακτικά της Βουλής, θα διαπιστώσετε πως το περιβόητο έγγραφο που προσκόμισε ο κ. Δούκας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή…, ήταν μία “μπαρούφα” όπου εκτέθηκε και ο κ. Καράγλου όταν πήρε την απάντηση από τον κ. Κουσελά πως δεν είναι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού αλλά από την Διεύθυνση φορολογίας…

Επειδή σε προηγούμενο χρόνο ανέλυσα το σχετικό έγγραφο και τα γραπτά μένουν, μίλησα για έγγραφο που στην ουσία δεν λέει τίποτα.

Ο κ. Υπουργός, σύμφωνα με τα Πρακτικά της Βουλής, έκανε λόγω για πρόταση του Υπουργείου φωτογραφίζοντας την πρόθεσή του, όταν κάνει λόγω για περιθώριο κέρδους του δικτύου 0,38 € στα λεγόμενα φθηνά σήματα από 0,36 € που ήταν πριν την “κρίση” και 0,80 € από 0,85 € στα ακριβά σήματα. Όποιος γνωρίζει μπορεί εύκολα να καταλάβει τι σημαίνει αυτό, μη λέγοντας τίποτα παραπάνω γιατί στο τέλος θα κατηγορηθώ κιόλας.

Αν υποθετικά, ο κ. Υπουργός δεν σκοπεύει να προχωρήσει στη θεσμοθέτηση, και κατέθετα την πρόταση για συμφωνία κυρίων βάση της πρότασης που σας παρουσίασα προηγουμένως, είμαι σίγουρος πως θα κατηγορηθώ πως πολεμάω τη θεσμοθέτηση του 8,2%, όπως ήδη έχω κατηγορηθεί.

Γι’ αυτό δεν θα καταθέσω τίποτα και αν δεν επέλθει η θεσμοθέτηση να δω πως θα διασφαλίσουμε την αύξηση των περιθωρίων μας.

Συνάδελφοι δεν αντιπολιτεύομαι τη θεσμοθέτηση, δεν αντιπολιτεύομαι τους συναδέλφους που πράγματι “διψούν” για λύση, αλλά ορισμένους “μπροστάρηδες” που δεν θέλουν να ακούν τίποτα πέρα από τη φωνή τους. Ορισμένους που με τη στάση τους τορπίλισαν την ενότητα, έσπευσαν να προαποφασίσουν κινητοποιήσεις διχάζοντας τον κλάδο.

Σε κάθε περίπτωση εύχομαι την καλύτερη δυνατή λύση την Τρίτη για όλους, επισημαίνοντας πως δεν θα πρέπει να φύγουμε από το Υπουργείο αν δεν φύγουμε με δέσμευσή συγκεκριμένης λύσης και όχι «φύγετε και θα αποφασίσω αναλόγως». Θα πρέπει να φύγουμε μόνο με λύση!!!

Καλή επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece