Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Τελικά ποιος ο ρόλος της Ομοσπονδίας Περιπτερούχων;


Αποτέλεσμα εικόνας για εφημεριδοπώλεσ
Στην περιοχή διανομής του εφημεριδοπώλη που εγώ συνεργαζόμουνα, έχει διακοπή η τροφοδοσία με έντυπο Τύπο σε τουλάχιστον πέντε σημεία.  Εγώ σε προσωπικό επίπεδο, έχω προβεί σε όλα τα προβλεπόμενα μέτρα.
Σήμερα δέχτηκα τηλεφωνήματα από συναδέλφους από άλλες περιοχές της Αθήνας, όπου οι εκεί εφημεριδοπώλες απειλούν και εκβιάζουν για διακοπή τροφοδοσίας του Τύπου αν δεν δεχτούν την προμήθεια στην αποφορολογημένη αξία!!!
Οι υπόλοιποι συνάδελφοι θα πρέπει να κινηθούν με τον ίδιο τρόπο σε προσωπικό επίπεδο ο καθένας ξεχωριστά ή θα πρέπει να γίνει κάτι σε κλαδικό επίπεδο !!!
Δεν θα ήταν προτιμότερο να κινηθεί με ασφαλιστικά μέτρα ένα Σωματείο ή η Ομοσπονδία ενάντια σε εφημεριδοπώλες και πρακτορείου, ώστε το όποιο αποτέλεσμα να είναι για όλον τον κλάδο και όχι ατομικό;

Άλλωστε η προσφυγή σε κλαδικό επίπεδο από την Ομοσπονδία, θα ξεκαθαρίσει και κάποια σοβαρά, μάλλον πολύ σοβαρά ζητήματα, που κατατέθηκαν σήμερα από την υπεράσπιση του αντίδικού μου εφημεριδοπώλη!!!
“Ακούστε”!!! Ο δικηγόρος υπεράσπισης του εφημεριδοπώλη μου, σήμερα 10/10/2018, μεταξύ άλλων εγγράφων, κατέθεσε χειρόγραφο έγγραφο ανυπόγραφο, επικαλούμενος την σύμφωνη γνώμη της Ομοσπονδίας Περιπτερούχων αναφέροντας τα ονόματα Θεόδωρου Μάλιου και κα. Κουμής, για το «νόμιμο» υπολογισμού της προμήθειάς μας στην αποφορολογημένη!!!
Τόσο ο κ. Μάλιος όσο και η κα. Κουμή, έχουν έννομο συμφέρον, να ζητήσουν και να πάρουν αντίγραφο της δικογραφίας και να προβούν σε όλες τις νόμιμες ενέργειές τους, για την αποκατάσταση τόσο της αλήθειας όσο και των ονομάτων τους. Σε διαφορετική περίπτωση, θα θεωρηθεί ως πραγματικό αληθινό γεγονός και ξεπούλημα των συμφερόντων του κλάδου!!!
Ως όφειλα, πήρα την πρωτοβουλία και ενημέρωσα τηλεφωνικά τον κ. Μάλιο για τα παραπάνω, ζητώντας του να ξεκαθαρίσει άμεσα τον ύποπτο ρόλο της Ομοσπονδίας, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα.
Μένει να ξεκαθαριστεί ο ρόλος της Ομοσπονδίας Περιπτερούχων και συγκεκριμένα του κ. Μάλιου και της κα. Κουμής, με την υποβολή μηνυτήριας αναφοράς σε βάρος των αντιδίκων μου, για ψευδομαρτυρία και συκοφάντηση τόσο των προσώπων τους, όσο και του θεσμού της Ομοσπονδίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece