Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Ο αγώνας μαίνεται...μόνο που δεν φαίνεται!!!



Έυ αγωνίζεστε… έστω και μοναχικά
Από σήμερα 5/10/2018, βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση του απολογούμενου, έναντι των πελατών μου, προσπαθώντας να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα.
Είμαι εκ’ των πραγμάτων αναγκασμένος να εξηγώ τον λόγω που το περίπτερό μου δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους καθημερινούς πελάτες μου στην αγορά του έντυπου Τύπου.  
Παράλληλα βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση, να ξεκαθαρίσω το θέμα «ΦΠΑ στον Τύπο» έστω και δικαστικά, για όλον τον κλάδο, εφόσον εκ’ των πραγμάτων θα είναι ένα δεδικασμένο για όλους.
Όμως, με λυπεί το γεγονός, πως Ομοσπονδία και Σωματεία καθώς και οι λεγόμενοι μπροστάρηδες του κλάδου, ως συνήθως τρέχουν, αν τρέχουν, πίσω από τις εξελίξεις!!!
Επίσης με λυπεί το γεγονός, πως η πλειοψηφία των συναδέλφων, με την «απειλεί της μαχαίρας» κόψιμο της διανομής, δεν προέβαλαν καμία σοβαρή αντίσταση στις ορέξεις των προμηθευτών μας στον έντυπο Τύπο και δέχτηκαν αμαχητί την επιβαλλόμενη μείωση των ποσοστών τους στον Τύπο.
Οι λιανοπωλητές του Τύπου που προέβαλαν κάποια αντίσταση μέχρι πρότινος, δέχθηκαν τηλεφώνημα από τους εφημεριδοπώλες πως την επαύριον αν δεν «συμμορφωθούν» δεν θα τους προμηθεύσουν με Τύπο. Αμέσως άρχισαν τα παρακάλια και εκλιπαρούσαν τον «μέγιστο αγά» (εφημεριδοπώλη) να μην του κόψουν τον Τύπο, λες και είναι τσιφλίκι του εφημεριδοπώλη!!!
Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται για το ποιοι είμαστε!!!     
Από έγκυρες πληροφορίες που έχω, σε συγκεκριμένη περιοχή της Αθήνας, ο εφημεριδοπώλης έκανε σχετική προεργασία η οποία μάλιστα «απέδωσε και καρπούς». Από νωρίς προετοίμαζε το «έδαφος» και για να μην εμπλέξει τους λιανοπωλητές του Τύπου σε ΦΠΑ, τους μείωσε το ποσοστό κατά 1% βάζοντας και κέρδος στην τσέπη σε σχέση με το ποσοστό επί της παράνομης αποφορολογημένης αξίας!!!
Πραγματικά δεν βρίσκω λόγια να περιγράψω τα ανάμεικτα συναισθήματά μου!!! Αναρωτιέμαι αν αξίζει τον κόπο να παλεύω για αυτά που πιστεύω, όμως, όσο με τσιγκλάνε τόσο «αγριεύω».
Το εν’ λόγο θέμα θα το τραβήξω όσο πάει με όλες μου τις δυνάμεις.
Το θέμα του «ΦΠΑ» στον Τύπου θα ξεκαθαρίσει ΤΩΡΑ!!!
Πραγματικά, θα με ενδιέφεραν τα σχολειά σας και κυρίως των μπροστάρηδων.
Οι εταιρείες που έχουν πολλά περίπτερα στην «επίβλεψή τους» αλήθεια τι λένε για το θέμα;    
Έπεται και συνέχεια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece