Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Ανακατατάξεις στην αγορά των τσιγάρων.


Επί χρόνια οι Καπνοβιομηχανίες διαμόρφωναν τα μερίδιά τους  στην αγορά των καπνικών προϊόντων, αγνοώντας επιδεκτικά για τον οικονομικό “στραγγαλισμό” των δήθεν συνεργατών τους, τους λιανοπωλητές.
Με το ξεκίνημα του μποϊκοτάζ σε πολλά από τα σήματα τσιγάρων, πλέον τα μερίδια τα διαμορφώνουμε εμείς και όχι εταιρείες!!!
Οι πελάτες δείχνουν προθυμότατοι ακόμα να αλλάξουν και μάρκα, όταν τους εξηγούμε την τραγική κατάσταση την οποία έχουμε περιέλθει.
Καθημερινά αποδεικνύετε και αναδεικνύεται η τεράστια δύναμη που έχουμε, όταν οι εταιρείες έχουν “ταρακουνηθεί” και έχουν εξαπολύσει στην αγορά σχεδόν όλο το προσωπικό τους, για να διασπείρουν την απογοήτευση της αποτυχίας του μποϊκοτάζ, φτάνοντας σύμφωνα με πληροφορίες να μοιράζουν από χρήμα, κούτες τσιγάρων αλλά και διάφορα αξεσουάρ.
Οι πρατηριούχοι, σχεδόν όλοι, αρνήθηκαν να μοιράσουν την ανακοίνωση η οποία θα έφτανε ακόμη και στον τελευταίο καπνοπώλη. ΓΙΑΤΊ??? ΑΠΛΑ ΣΤΑ 25ΑΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΘΗΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟΙ ΤΟΝ ΛΙΑΝΟΠΩΛΗΤΗ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΘΕΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ.
ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΨΟΥΜΕ, ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΔΟΘΕΊ ΟΡΙΣΤΗΚΉ ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ.
Δυναμικά κρατάμε και θα κρατήσουμε τις αποφάσεις μας, όταν, με λιγότερο τζίρο, έχουμε περισσότερα κέρδη!!!
Θα πρέπει να καταλάβει ακόμα και ο τελευταίος περιπτεράς – ψιλικατζής, πως επενδύοντας 37,00€ για μια κούτα 25άρια, θα κερδίσει μόνο 0,80 λεπτά. Ούτε καν ένα ευρώ!!!
Πουλώντας δύο μπουκάλια νερό θα βγάλει περισσότερα!!! Με το κέρδος από τα τσιγάρα, καλά- καλά ούτε του κόστος της απόδειξης δεν βγάζουμε.
Θα πρέπει τόσο οι καπνοβιομηχανίες όσο και οι πρατηριούχοι, να συνειδητοποιήσουν πως πλέον είμαστε όλοι “ένας από τους τροχούς της άμαξας που σέρνουμε”. Αν ένας σπάσει, το κάρο θα γονατίσει!!!
Γ’ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ 25ΑΡΙ ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ 20ΑΡΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 3,20€, τα οποία μας αποφέρουν πεντάλεπτα.
Στα φανάρια αν κάτσουμε με ανοιχτή την παλάμη, πολύ περισσότερα θα μαζέψουμε!!!
Συνεχίζουμε απτόητοι, με την παράκληση για την ενημέρωση ακόμα και του τελευταίου περιπτερά – ψιλικατζή.
Η όποια καθυστέρηση εξεύρεση λύσης, ή ακόμα και από γινάτι οι εταιρείες δεν θελήσουν να εξευρεθεί λύση, θα έχουμε επιτύχει το μέγιστο, που είναι η διαμόρφωση της αγοράς αλλά και των μεριδίων, που τόσο πολύ κόπτονται οι εταιρείες. Θα οδηγήσουμε τον καπνιστή καταναλωτή εκεί που θέλουμε εμείς.
Γι’ αυτό ας πρυτανεύσει η λογική έγκαιρα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΟΣΧ...Α. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝΕ... ΟΠΟΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΜΙΛΑΜΕ.....

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece