Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Η «αλήθεια πονάει» αλλά πρέπει να λέγεται



Μετά από την δημοσίευση των επιστολών προς την Ομοσπονδία για την σύγκληση έκτακτου Δ.Σ., ορισμένοι γνωστοί πλέων για τις υπηρεσίες τους, ενοχλήθηκαν.
Γιατί άραγε?
Τους ενόχλησαν τα γραφόμενα περί ανύπαρκτης διοίκησης?
Είναι ψέματα?
Εδώ και τρία χρόνια έχει “ισοπεδωθεί το σύμπαν” στον κλάδο μας και οι Διοικήσεις τόσο του Σωματείου  της Αθήνας όσο και της Ομοσπονδίας που τυγχάνει να συστεγάζονται και να απαρτίζονται από σχεδόν τα ίδια άτομα, να “σφυρίζουν” αδιάφορα.
Όλα τα παραπάνω άτομα που απαρτίζουν τα Δ.Σ. τα γνωρίζω προσωπικώς και μιλάμε. Απάντησε έστω και ένας εγγράφως ή και τηλεφωνικώς για το «ολέθριο λάθος που έκανα»?
Εσείς οι κατά τα’ άλλα λαλίστατοι, σε βάθος τριετίας είδατε καμία επίσημη θέση για τα προβλήματα που ταλανίζουν τον κλάδο μας από τις εν’ λόγω διοικήσεις?
Εγώ που δεν ήμουνα θεσμικός, έγκαιρα και εγγράφως μέσα από το blog μου επισήμανα διάφορα προβλήματα πριν την “γέννησή τους”, όπως:
1.      Αλλαγή φορολογίας στα καπνά για στριφτά και τι αυτό θα επιφέρει.
2.      Κατάργηση του 60,4% της αποφορολογημένης αξίας εις βάρος μας.
3.      Κατάργηση του προηγούμενου δικτύου διανομής καπνικών.
4.      Επιβολή δυσμενών όρων από το νέο δίκτυο διανομής καπνικών.
5.      Απελευθέρωση πώλησης καπνικών προϊόντων.
6.      Γνωμοδότηση και εφαρμογή της.
7.      Επιβολή των 0,05€ υπέρ ΕΟΠΥΥ με τις συνέπειές του για τον κλάδο μας, και ο κύριος Μάλιος πρόεδρος και των δύο Δ.Σ. των παραπάνω οργανώσεων, είναι για το μόνο θέμα που “ακούστηκε”. «Άστραψε και βρόντηξε λέγοντας  το περιβόητο επιχείρημα, «να δούμε που θα κάτσει η μπίλια»!!! Η μπίλια έκατσε αλλά και πάλι δεν είδαμε και δεν ακούσαμε τίποτα, παρά του γεγονότος πως η μπίλια και πάλι μας “έκατσε στο σβέρκο”!!!
8.      H σημερινή αρπαχτεί που κάνουν οι εταιρείες? κ.λ.π.
Κατόπιν αυτών και άλλων πολλών που θα μπορούσα επί ώρες να γράφω, θέλετε να μας πείτε πως και να μας πείσετε πως οι εν’ λόγω διοικήσεις είναι παρόν και με θέσεις στα προβλήματα του κλάδου? Ή λόγω προσωρινής Διοίκησης δεν θα πρέπει να έχουν θέσεις, αντιστάσεις, προτάσεις ή σε σοβαρά θέματα δεν θα πρέπει να έχουν λόγο.
Επιτρέψτε μου να έχω διαφορετική άποψη και να την εκφράζω!!!
Κατόπιν όλων των παραπάνω ξανά δηλώνω πως όχι μόνο είναι ανύπαρκτοι, αλλά και επικίνδυνοι μη υποστηρίζοντας τα συμφέροντα του κλάδου!!!
Άλλο τόσο επικίνδυνοι για τον κλάδο, είναι και τα διάφορα λαλίστατα παπαγαλάκια που βγήκαν να υποστηρίξουν τι?
Όσον αφορά καρέκλες και θώκους, είχα, θα είχα αν ήθελα και θα έχω αν θέλω!!! Άλλωστε όλοι μας κρινόμαστε όχι για τον θώκο, αλλά για τις θέσεις, την αξιοπρέπειά μας και την εμφανή και πραγματική στήριξη των συμφερόντων του κλάδου. Ξεχνάτε πως ήμουν εκλεγμένος για το νέο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας και χωρίς καμία ενημέρωση, ζήτησαν και ξαναζήτησαν προσωρινή Διοίκηση?
Γιατί άραγε?
Μήπως λόγω της μικρής προσέλευσης στις προηγούμενες εκλογές απ’ όπου προέκυψαν και λιγότεροι “ελεγχόμενοι αντιπρόσωποι” για το νέο Δ.Σ. της ομοσπονδίας, με αποτέλεσμα να χάσουν τον έλεγχο?
Τώρα θα δώσουν έμφαση στις εκλογές του Σωματείου, ώστε να προκύψουν περισσότεροι αντιπρόσωποι για να ξαναπάρουν τον έλεγχο και να συνεχίσουν το «θεάρεστο έργο τους».
Όσο ζω και εργάζομαι επί πολλών ωρών σ’ αυτό τον κλάδο, δεν επιτρέπω ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ να καθορίζει ερήμην μου το επαγγελματικό μου αύριο, με σκόπιμη ή μη απραξία, με μη συλλογικές αποφάσεις και εν κρυπτό ενέργειες.         

Θα είμαι παρόν και με κάθε πρόσφορο τρόπο θα πολεμάω τους πολέμιους μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece