Ανακοινώθηκε η δράση digi retail στα πλαίσια της οποίας ενισχύονται επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου για την υλοποίηση ψηφιακών επενδύσεων. Στους δικαιούχους του προγράμματος ανήκει και ο κλάδος των περιπτερούχων, με επιλέξιμο κωδικό δραστηριότητας (ΚΑΔ) τον 47.19.10.02, στους οποίους δίνεται η δυνατότητα να προχωρήσουν σε σημαντικό εκσυγχρονισμό της λειτουργίας των περιπτέρων τους με αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών.
Προϋποθέσεις συμμετοχής είναι: η επιχείρηση να διαθέτει μία (1) τουλάχιστον πλήρη δωδεκάμηνη κλεισμένη διαχειριστική χρήση, ο δικαιούχος να μην εμπίπτει στα κριτήρια διαχωρισμού πράξεων των Ταμείων ΕΤΠΑ, ΕΓΤΑΑ (Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης) και ΕΤΑ (Ευρωπαϊκό Ταμείο Αλιείας) και τέλος να λειτουργεί νόμιμα, διατηρώντας σε ισχύ όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο άδειες λειτουργίας.
Επιλέξιμες νομικές μορφές επιχειρήσεων είναι όλες οι εταιρικές επιχειρήσεις καθώς και οι ατομικές που τηρούν βιβλία Β΄ και Γ’ κατηγορίες.
Τα επενδυτικά σχέδια που θα καταρτισθούν θα πρέπει να υλοποιούν υποχρεωτικά δύο ειδών ενέργειες. Η μια ενέργεια αφορά στην αναδιοργάνωση και εξοικονόμηση πόρων, με αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών και η άλλη ενέργεια αφορά στην εξωστρέφεια, προώθηση, διεύρυνση του κύκλου εργασιών με χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών. Στο τέλος, παραθέτονται πίνακες, όπου μπορείτε να δείτε ενδεικτικές ενέργειες.
Εφαρμογή του Digi Retail στα περίπτερα
Ενδεικτικές ενέργειες που μπορούν να εφαρμοσθούν στη λειτουργία ενός περιπτέρου και που θα συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείρισή του είναι η εφαρμογή ειδικού λογισμικού, το οποίο σε συνδυασμό με barcode scanner θα παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης και άμεσης έκδοσης των αποδείξεων, χωρίς σφάλματα στη κατηγορία του ΦΠΑ, πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σε μεγάλο εύρος τα περίπτερα από τη στιγμή της υποχρέωσης έκδοσης αποδείξεων. Επίσης, με την εφαρμογή ολοκληρωμένου λογισμικού συστήματος παρακολούθησης της λειτουργίας του περιπτέρου θα υπάρχει η δυνατότητα ο ιδιοκτήτης να έχει άμεση εικόνα του εμπορεύματος, των ορίων αναπαραγγελίας, του ΦΠΑ, των εσόδων και εξόδων ανά πάσα στιγμή.
Ο επιλέξιμος προϋπολογισμός ξεκινά από 10000€ (5000€ για τα περίπτερα που δεν απασχολούν υπάλληλο) και μπορεί να ανέλθει, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης, ως το ποσό των 150000€. Το ποσοστό της ενίσχυσης ανέρχεται στο 60% του επενδυτικού σχεδίου.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από 14 Ιανουαρίου 2011 έως 15 Φεβρουαρίου 2011.
Η εταιρεία μας, All About Business Ltd, είναι σε θέση λόγω της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας της στην διαχείριση επιδοτούμενων προγραμμάτων να αξιολογήσει με ακρίβεια τις πιθανότητες επιτυχίας του επενδυτικού σας σχεδίου. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας προτείνει τις καλύτερες επενδυτικές λύσεις για την επιτυχή σύνταξη και έγκριση της επενδυτική σας πρότασης. Επιπλέον, έχουμε τη δυνατότητα, να σας παρέχουμε δωρεάν προαξιολόγηση των επενδυτικών σας προτάσεων βάσει ακριβώς των κριτηρίων βαθμολόγησης που χρησιμοποιεί το παρόν πρόγραμμα. Επειδή πρόκειται για πρόγραμμα, στο οποίο η αξιολόγηση θα γίνεται αυτόματα κατά την ηλεκτρονική υποβολή, η ορθή σύνταξη της υποβαλλόμενης πρότασης είναι αυτή που θα καθορίσει την έκβαση του αποτελέσματος και θα εξασφαλίσει την έγκριση.
Ενδεικτικά, σας αναφέρουμε ότι στο Πρόγραμμα της Α΄ Δράσης του ΕΣΠΑ 2009, στις θεματικές ενότητες ΕΜΠΟΡΙΟ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ, το σύνολο των εγκεκριμένων έργων της εταιρείας μας, μας κατέστησε το 5ο γραφείο πανελλαδικά σε εγκεκριμένες προτάσεις.
Γεώργιος Μπρούλιας,
Διευθύνων Σύμβουλος
All About Business Ltd
Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα Digi Retail επικοινωνήστε μαζί μας. Υπεύθυνοι Κώστας Σπυρόπουλος, Μαρία Κοσανδιανού, Γεώργιος Τεμπέλης
All about Business Ltd,
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων,
2103603378, 2103233720 info@allaboutbusiness.gr, www.allaboutbusiness.gr
Επιλέξιμες ενέργειες και υποενέργειες | |
Αναδιοργάνωση και εξοικονόμηση πόρων, με αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών | |
1. | Αυτοματοποίηση της λιανικής πώλησης - Ολοκληρωμένη διαχείριση λιανικής (κωδικοποίηση προϊόντων, διαχείριση κατηγοριών προϊόντων, αποθεμάτων, πελατών, προμηθευτών, πωλήσεων, διαχείριση πωλητών, προσωπικού και καναλιών/ σημείων πώλησης κλπ). |
2. | Έκδοση αποδείξεων λιανικής με ηλεκτρονικό τρόπο που διασυνδέεται με την αποθήκη. Η έκδοση αποδείξεων γίνεται υποχρεωτικά με χρήση φορολογικών μηχανισμών (ΕΑΦΔΣΣ) ή φορολογικών εκτυπωτών (ΑΔΗΜΕ). |
3. | Ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing) ή/ και ηλεκτρονική έκδοση αποδείξεων λιανικής με ταυτόχρονη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση σύμφωνα με την οδηγία 2001/115/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Ελληνικό ΚΒΣ. |
4. | Αυτοματοποιημένη ανταλλαγή πληροφοριών προϊόντων για χρήση σε ενοποιημένες ηλεκτρονικές αγορές (online aggregators, online auctions), οι οποίες συνδυάζουν, παρουσιάζουν και επεξεργάζονται δεδομένα από πολλούς ανεξάρτητους προμηθευτές. |
5. | Αυτοματοποίηση και ηλεκτρονική παρακολούθηση αποθήκης. |
6. | Τεχνολογίες RFID για την ηλεκτρονική παρακολούθηση και διαχείριση προϊόντων στην αποθήκη και το κατάστημα. |
7. | Online B2B διασύνδεση με προμηθευτές με δυνατότητες αναζήτησης αποθεμάτων, πληροφόρησης για τιμές, χρόνους παράδοσης κλπ. με σκοπό την άμεση πληροφόρηση των τελικών πελατών. |
8. | Αυτοματοποιημένη online ανταλλαγή πληροφοριών για τη διακίνηση και διαθεσιμότητα προϊόντων μεταξύ υποκαταστημάτων, είτε για τη διασύνδεση σημείου λιανικής με το κεντρικό κατάστημα. |
9. | Ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ υποκαταστημάτων, για προωθητικές ενέργειες (προϊοντική πληροφόρηση σχετικά με τιμοκαταλόγους, εκπτώσεις, κλπ.). |
10. | Ηλεκτρονική σήμανση προϊόντων και ραφιών (electronic shelf tags) με δυνατότητα δυναμικού καθορισμού τιμών. |
11. | Διάθεση προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) ή/ και μέσω ηλεκτρονικού marketplace τρίτων, υποχρεωτικώς με ασφαλείς ηλεκτρονικές πληρωμές (e-payments), βελτιστοποίηση εμφάνισης σε μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimisation), υποχρεωτική υλοποίηση τουλάχιστον σε 2 γλώσσες και ηλεκτρονικά κουπόνια. |
12. | Συστήματα διαχείρισης πληρωμών με πιστωτικές κάρτες. |
13. | Ψηφιακή καταμέτρηση του πλήθους των πελατών. |
Εξωστρέφεια - προώθηση - διεύρυνση κύκλου εργασιών με χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών | |
1. | Έξυπνες κάρτες ή συστήματα επιβράβευσης πελατών για προσωποποιημένη προώθηση (loyalty schemes και smart loyalty cards). |
2. | Διαδραστική προώθηση που αξιοποιεί νέα τεχνολογικά εργαλεία και πλατφόρμες. Ενδεικτικά: - διαδραστικές βιτρίνες - οθόνες αφής για προώθηση προϊόντων - μέθοδοι προώθησης που αξιοποιούν κινητά τηλέφωνα |
3. | Ηλεκτρονικά κουπόνια ή κουπόνια μέσω συσκευών κινητής επικοινωνίας (e-coupons, m-coupons) |
4. | Αξιοποίηση επιχειρηματικής ευφυΐας για: - προωθητικές ενέργειες - ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς |
5. | Προώθηση συνδυασμένη με γεωγραφική πληροφόρηση (geo-location services) |
6. | Ψηφιακή Σήμανση για την προβολή προϊόντων (Digital signage). |
7. | Προώθηση στο Διαδίκτυο. Ενδεικτικά: - Διαδικτυακές καμπάνιες ενημέρωσης και προβολής - βελτιστοποίηση παρουσίας σε μηχανές αναζήτησης - SEO - εξατομικευμένη προώθηση προς τους καταναλωτές - αξιοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διεύρυνση του πελατολογίου |
8. | Εμπλουτισμός ηλεκτρονικού καταστήματος με συμμετοχή του καταναλωτή. Ενδεικτικά: - καταγραφή και διαμοιρασμός σχολίων και προτιμήσεων πελατών (reviews) - δημιουργία καταλόγων επιθυμητών προϊόντων από τους πελάτες (wishlists) - μοναδική εγγραφή (single sign-on) από υφιστάμενα προφίλ σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
Τα τυπικά δικαιολογητικά για την υποβολή της αίτησης είναι τα έξης:
Α) Βεβαίωση Έναρξης δραστηριότητας της οικείας Δ.Ο.Υ. ή/ και ισοδύναμο έγγραφο (π.χ. βεβαίωση μεταβολής)
Β) Για τις Α.Ε. με Γ' κατηγορίας βιβλία:
1. ΦΕΚ σύστασης
2. ΦΕΚ εκπροσώπησης
3. Πρόσφατα στοιχεία της μετοχικής σύνθεσης (αντίγραφο των σελίδων του βιβλίου μετόχων όπου αναγράφεται η μετοχική σύνθεση, θεωρημένο από το Διευθύνοντα Σύμβουλο με ημερομηνία την ημερομηνία υποβολής της επενδυτικής πρότασης).
4. Οι επιχειρήσεις των οποίων η δραστηριότητα τους εντάσσεται στα πλαίσια του Franchise ή λειτουργούν ως αντιπροσωπείες, θα πρέπει να υποβάλλουν και το μεταξύ τους συμβόλαιο με τη μητρική εταιρεία.
Για τις ΕΠΕ με Γ' κατηγορίας βιβλία:
1. ΦΕΚ σύστασης
2. ΦΕΚ εκπροσώπησης
3. Πρόσφατα στοιχεία της εταιρικής σύνθεσης (αντίγραφο των σελίδων του βιβλίου εταίρων όπου αναγράφεται η εταιρική σύνθεση, θεωρημένο από τον διαχειριστή με ημερομηνία την ημερομηνία υποβολής της επενδυτικής πρότασης).
4. Οι επιχειρήσεις των οποίων η δραστηριότητα τους εντάσσεται στα πλαίσια του Franchise ή λειτουργούν ως αντιπροσωπείες, θα πρέπει να υποβάλλουν και το μεταξύ τους συμβόλαιο με τη μητρική εταιρεία.
Για τις ΟΕ και ΕΕ
1. Ιδιωτικό συμφωνητικό σύστασης και πιστοποιητικό από το οικείο Πρωτοδικείο περί μη τροποποίησης, νόμιμα δημοσιευμένο,
2. θεωρημένη υπεύθυνη δήλωση του διαχειριστή ότι εξακολουθεί να είναι διαχειριστής της εταιρίας και ότι η εταιρική σύνθεση, όπως προκύπτει από το ιδιωτικό συμφωνητικό σύστασης, ισχύει.
3. Οι επιχειρήσεις των οποίων η δραστηριότητα τους εντάσσεται στα πλαίσια του Franchise ή λειτουργούν ως αντιπροσωπείες, θα πρέπει να υποβάλλουν και το μεταξύ τους συμβόλαιο με τη μητρική εταιρεία
Για τις ατομικές επιχειρήσεις
1. Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος του επιχειρηματία και όλες τις τροποποιήσεις μέχρι την ημερομηνία υποβολής της επενδυτικής πρότασης (ταυτίζεται με το δικαιολογητικό «2» παραπάνω και δεν υπάρχει υποχρέωση υποβολής του).
Γ) Επιχειρήσεις με υποχρέωση έκδοσης ισολογισμών:
Ισολογισμοί-αποτελέσματα χρήσης (μόνο για όσες επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να συντάσσουν) για τις τρεις τελευταίες κλεισμένες διαχειριστικές χρήσεις.
Όλες οι επιχειρήσεις:
Φορολογικές δηλώσεις Ε3 για τις τρεις τελευταίες διαχειριστικές χρήσεις. Σε περιπτώσεις υπερδωδεκάμηνης χρήσης καλό είναι να υπάρχει σε πίνακα και διαχωρισμός ανά έτος των στοιχείων του κύκλου εργασιών και των κερδών προ φόρων και αποσβέσεων με κατάθεση των σχετικών αθροιστικών ισοζυγίων.
Στην περίπτωση όπου για το τελευταίο οικονομικό έτος δεν υπάρχουν επίσημα φορολογικά στοιχεία τότε υποβάλλονται :
- Για επιχειρήσεις που τηρούν βιβλία Γ' κατηγορίας: Ισοζύγιο του Δεκεμβρίου της τελευταίας κλεισμένης διαχειριστικής χρήσης, στοιχεία αποτύπωσης των κερδών της επιχείρησης καθώς και αποτύπωση της β'-βάθμιας ανάλυσης της ομάδας 7 (για τον προσδιορισμό πωλήσεων λιανικής)
- Για επιχειρήσεις που τηρούν βιβλία Β' κατηγορίας: Φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικής δήλωσης ΦΠΑ ή φωτοαντίγραφα των υποβαλλόμενων περιοδικών του προηγούμενου έτους και εκτύπωση ανακεφαλαίωσης χρήσης.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε απλά αντίγραφα. Στις περιπτώσεις που αντί των δηλώσεων Ε3 υποβάλλονται προσωρινά φορολογικά οικονομικά στοιχεία, τα αντίγραφα θα πρέπει να είναι υπογεγραμμένα από τον λογιστή της επιχείρησης και σφραγισμένα από την επιχείρηση.
Δ) Έντυπο Ε7 (Απόδοση φόρου μισθωτών υπηρεσιών) για τις τρεις τελευταίες διαχειριστικές χρήσεις. Στο έντυπο Ε7 θα πρέπει εμφανώς να παρουσιάζονται οι ημέρες απασχόλησης ανά εργαζόμενο της επιχείρησης. Στην περίπτωση όπου δεν έχει υποβληθεί το Ε7 για το πλέον πρόσφατο οικονομικό έτος υποβάλλονται οι ΑΠΔ του προηγούμενου έτους.
Ε) Υπεύθυνες Δηλώσεις (Πρωτότυπες και επικυρωμένες για το γνήσιο του αντιγράφου από αρμόδια δημόσια αρχή).
ΣΤ) Άδεια λειτουργίας της επιχείρησης ή νόμιμη απαλλαγή εξ' αυτής ή Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/86 υπογεγραμμένη από τον Νόμιμο Εκπρόσωπο της Επιχείρησης, και σφραγισμένη με τη σφραγίδα της Επιχείρησης, περί μη απαίτησης ύπαρξης άδειας λειτουργίας
Πρόσφατο πιστοποιητικό/ βεβαίωση εγγραφής σε οικείο Επιμελητήριο. Σε απλά αντίγραφα
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η Υπεύθυνη Δήλωση θα πρέπει να είναι πρωτότυπη και επικυρωμένη για το γνήσιο του αντιγράφου από αρμόδια δημόσια αρχή.
Ζ) Αναλυτικές προσφορές από τους προμηθευτές για τις επιλέξιμες δαπάνες που συνιστούν την προτεινόμενη επένδυση.
Η) Πιστοποιητικό διαχείρισης ποιότητας σε ισχύ από διαπιστευμένο φορέα (εάν υπάρχει). Σε απλά αντίγραφα
Θ) Τραπεζικές συμβάσεις στην περίπτωση που πραγματοποιούνται on-line πληρωμές. Σε απλά αντίγραφα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου